امام خوبی ها

من به خاطر میهن پرستی به تبعید می روم.

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۵۲ ق.ظ


هیچ کس نمی دانست سید خبر تصویب کاپیتولاسیون را از کجا شنیده.

حتی خود شاه هم نمی دانست.

نمی دانستند سید روح الله مجله ی داخلی مجلس را همیشه می خواند.

.

.

.

روزنامه ها چیزی ننوشتند، تاریخ هم انگار شوخی اش گرفته بود.

جشن تولد شاه درست همزمان شده بود با سالگرد تولد جدی ترین مخالفش.

روح الله هم متولد همین روز بود

روز تولد حضرت زهرا (س).

مردم آمده بودند فیضیه برای عرض تبریک به مرجع تقلیدشان.

به سید که تازه از حبس آزاد شده بود.

.

.

.

آن سوی مه، part-03

می شنوید:


حجم: 2.45 مگابایت
مستند "آن سوی مه"
موضوع مستند: تبعید امام خمینی به ترکیه در 13 آبان 1343
نویسنده و سردبیر: مجتبی امیری
کارشناس: خسرو معتضد پژوهشگر تاریخ
سال پخش: 89/11/18 - شبکه رادیویی جوان

احیای مجدد کاپیتولاسیون در ایران- محمدرضا پهلوی و جان.اف کندی

از نسل امروز  (۱۲)

۰۱ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۴۴ نازنین روانبخش
سلام 
ممنون از حضورتون
سلام بلاگ خوبی داری من تو رو لینک کردم اگه می خوای از لیست لینک ها ذف نشی منو لینک کن  و خبر بده فعلا"
موفق باشید
سلام و رحمت خدا بر شما
خداقوت..
کلیپ بسیار جالبی بود.
ممنون

التماس دعا
یازهرا
سلام 
ممنون از حضورتون..
در محفل مشتاقان، ای ماه؛ تجلی کن
کز درد فراق تو، افسرده شده جان ها
آن کس که گرفتار، انوار جمالت شد
باید ز فراغ تو، سر زد به بیابان ها

"یا صاحب الزمان (عج الله)"[گل]
سلام خدا قوت
دانلودش کردم
انشا... سر فرصت چکش میکنم
ممنون
سلام عرض میکنم....انشاءالله که حالتون خوبه!!!!!!!!!؟
میخواستم از حضورتون در وبلاگم تشکر کنم.........
.
درضمن وب شما بسیار عاااااالیه.....واقعاً زیباست.....
امشاءالله بازم ببینمتون.....
.
التماس نور

سلام و سپاس

 

دعایمان کنید که اهل توفیق اید

چرا که از امام می نویسید...


برای خودم مردی شده ام

 

این روزها در سکوت سرسخت

 

بی صدا گریه میکنم

 

ولی!!!

 

دنیا مواظبم باش

 

قلبم هنوز زنانه می زند!!!

سلام

بروزم با مقاله ی " اکثریت یا اقلیت ، کدامین حق اند "

منتظر حضور گرمتان و نظرات سازنده تان هستیم.
سلام وسپاس از حضورتون. در پناه حق باشید.
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۵ محمدصادق برجیان

ادب،

فقط احترام گذاشتن به غریبه ها و مردم کوچه و بازار نیست،
مؤدب کسی است که به آدمهای تکراری دور و برش،

لبخند بزند و احترام بگذارد!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی